Jump to content
Aktumo

Рішення проблеми і ЖАБО SCENIC III

Recommended Posts

Проблема поширена і актуальна майже для всіх власників Scenic III.

Я трохи витратив часу на вивчення досвіду з вирішення і власне більшість рішень симптоматичні - тобто усуваються наслідки (нове жабо з металу чи пластику або що під руку потрапить), а причина лишається як і була.

Перше що потрапляє в голову - то це що причина в матеріалі самого жабо, бо воно складається з двох шарів карпету і якогось пролону всередині. Все це мокне, сохне, знову мокне і розвалюється.
Дійсна причина полягає не в матеріалі, а в тому, що на жабо не повинна потрапляти вода.
Є дві причини чому вода мочить жабо у прямому і переносному сенсі:
1 - вода затікає під центральну пластикову накладку на нижній частині лобового скла, тому що ця накладка не щільно притискається через невдалу конструкцію кріплення жабо
2 - знизу лобового скла є жолоб, по якому вода що потрапила під накладку має стекти до водозбірників під моторчиками склоочисників, але ці жолоби короткі і туди не дістають, плюс вони розраховані на малу кількість води.

Тобто якщо центральна накладка лобового скла внизу буде щільно притискатися, то під неї буде потрапляти зовсім трішки води. 
Це вже частково вирішить проблему, але краще якщо ці жолоби продовжити до водостоків, то це повністю вирішить проблему і збереже штатне ЖАБО, якщо воно у Вас ще ціле.

Ці проблеми вирішити дуже просто: - дивімося наступні повідомлення:

Edited by Aktumo
Link to comment
Share on other sites

Рішення проблеми 1 полягає в посиленні кріплення жабо.
Добре що при цьому не треба нічого свердлити в корпусі автомобіля, досить тільки одного маленького отвору в пластику.
При цьому кріплення жабо стає неочікувано жорстким і надійним.
Цікаво що все виглядає так, наче конструктори початково це хотіли зробити, а потім щось пішло не так.
Власне фотки:

 

2-1.jpg

2-2.jpg

2-3.jpg

2-4.jpg

2-5.jpg

2-6.jpg

2-7.jpg

2-8.jpg

2-9.jpg

3-1.jpg

3-2.jpg

3-3.jpg

3-4.jpg

4-1.jpg

4-2.jpg

4-3.jpg

Edited by Aktumo
Link to comment
Share on other sites

Деякі пояснення :

1.болтик брав М5, метал приблизно 0,4-0,5мм.
2. Якщо не має потрібної товщини можна взяти тонку оцинковку з гіпсокартонного проіфля і скласти її вдвоє
3. довжину смужки між склом і корпусом жабо підбираємо на місці
4. щоб витримати проміжок між головкою болта і склом, штатний жолоб можно відігнути вниз, це легко
ще також можна підточити головку болта болгаркою чи напилком.
5. рекомендую почати з верхної накладки, потім прилаштувати до неї болт, і тільки потім робити нижню, щоб точно відмітити місце під отвір.

п.с. - зверніть увагу що у корпусі жабо є така місцинка, неначе спеціально під такий кронштейн :-)

Link to comment
Share on other sites

Рішення проблеми номер 2 набагато простіше:

Беремо пластиковий куточок з будівельного магазину (їх для плитки використовують, або щось легеньке і подібне і просто вставляємо під скло так, щоб краї куточків досягали водозборів.
Тоді всі краплі будуть опинятися поза моторним відсіком. Це важливо, бо в мене наприклад вода капала на мотор (у мене бензиновий К4М ) і затекла у свічний колодязь, її рівень там був пару сантиметрів. Тільки завдяки ковпачкам на свічках вода не потрапила в контакти і мотор працював.
Звичайно для дизелів це не так актуально, але якщо вода потрапить до форсунок, і залишиться там надовго, то можна вскочити в проблеми при знятті форсунок для заміни чи обслуговування. І тоді це дійсно величезна проблема. Дизелі від Рено частенько від цього потерпають, особливо на траффіках/віваро.

П.с. не звертайте увагу на білий колір мого жабо, бо воно в мене розсипалось, і мені довелося клеїти дурня з картонки, тобто із того що було доступно - тому накрив нове картонне жабо кількома шарами товстої білої плівки для шумопоглинання та водостійкості.

1-1.jpg

1-2.jpg

1693223341585.jpg

1693223675615.jpg

Edited by Aktumo
Link to comment
Share on other sites

Ще пару слів на додаток.

Якщо Ваше жабо ще ціле, то найпростіше зробити кронштейн і кинути пластиковий куточок.
Тоді жабо гарантовано довго проживе без заміни.

Інакще доведеться або виготовити його їз шматка металу чи пластику з обклейкою шумкоїзоляцією.
Умільці продають вже готові жабо з пластику, іноді з металу, але для них все одно потрібна рідна рама від заводського жабо.
Я бачив таке жабо на олх десь приблизно за 15 доларів цього місяця.

Добра слава Україні!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...