dakkota 426 Share Posted June 15, 2023 Двигун 1.6 бензин к4м. Якось спочатку не звертав увагу, зараз дратує. Запуск на холодну без проблем. Правда потрібно після запуску легенько газнути, щоб оберти стали 1100. Інакше 750, що мало для непрогрітого двигуна. Може треба почистити дросель. А ось коли машина постоїть хвилин 10 і більше, запуск секунд 5 та більше/стартер крутить/. Жигуль так ще у мене заводиться бо з карба бензин викіпає, то то таке, а це ж аппарат і така засада. Коли постоїть години 2, краще але все ж таки довго. Нехай секунди 3-4 маслає стартер. У кого які варіанти.? Читав в неті, що клапан тиску у бензонасосі не тримає і бенз тікає у бак після зупинки двигуна, тиск відповідно в рампі падає. . Приблизно так маслає стартер коли міняємо паливний фільтр після заміни, поки насос закачає до форсунок і створить тиск. Допускаю. Але якщо паливо з рампи втікло у бак, чого на холодну запуск без проблем? Пробував перед запуском вкл. запалення, щоб насос накачав тиск у рампі. Не допомагає. Якщо і допомагає то ледь ледь. Тоді може не насос. А датчик охолодж. рідини наприклад. Link to comment Share on other sites More sharing options...
СЛАВНЫЙ 113 Share Posted June 16, 2023 Вангую адсорбер)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarLocK 405 Share Posted June 16, 2023 (edited) Я понимаю что 1.6 и 1.4 конечно разные .. но на Симболе 1.4 8-ми клапанном, когода-то была такая фигня. Решилось промывкой заслонки. Не знаю как оно так влияло, но. Тоже было что на холодную как часики .. а на прогретом - замахивало с заводом. После промывки - все стало ок. Но может конечyо то и было совпадение Edited June 16, 2023 by DarLocK Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 16, 2023 Дякую друзі. Ще така мисля. Може форсунки л'ють? Якби тиск палива падав і воно тікало у бак, то і на холодну не запускалось би. А так на холодну з пів оберта. Валера, а що адсорбер? Як проявляється, що робити куди дивитись? Ще вичитав, що можебути ДПКВ/датчик положен. колінчатого валу/. Хз. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 16, 2023 7 часов назад, DarLocK сказал: Я понимаю что 1.6 и 1.4 конечно разные .. но на Симболе 1.4 8-ми клапанном, когода-то была такая фигня. Решилось промывкой заслонки. Не знаю как оно так влияло, но. Тоже было что на холодную как часики .. а на прогретом - замахивало с заводом. После промывки - все стало ок. Но может конечyо то и было совпадение Хз. Помити дросель в принципі можно. І для профілактики теж. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дед Мороз 878 Share Posted June 17, 2023 2.0 мой Сеня. Та же фигня где то с пол года. На холодную без проблем. Приехал выключил, потом готов сразу подгазовать ))))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 17, 2023 Я не автоелектрик і не діагност, але мені здається так. Якщо запуск проблемний на горячий двигун через 10 хвилин і більше, а при холодному двигуні нормально, то немає проблеми з тиском палива в рампі. Клапан на колбі насосу непричому. Та і сам паливний насос під питанням. Він через 10-20 хвилин після зупинки двигуна охолов у бензині, якщо припустити, що він гріється і не дає необхідний тиск. Але запуску при цьому немає нормального. Ідемо далі. Датчик Положення Колінчастого Валу ДПВК, навряд чи. Він або працює, або ні. З ним двигун заводиться, або не заводиться, під час руху може глюкнути і авто глохне. А ось датчик положення розподільчого валу може глюкати і машина при цьому буде на ходу. Я тільки що провів експеримент. Після зупинки двигуна, до цього на горячу запуск був без проблем, зняв роз'єм з датчика розподільчого валу і пробував запустит двигун. І... двигун точно так запустився з труднощами як запускався на горячу після простою 10 і більше хвилин. Одягнув фішку назад і двигун запустився одразу. Роблю висновок, що 90% це цей датчик розподільчого валу виносить мозг. Замовив. У понеділок приїде і поставимо його.Тоді і відпишусь. Дякую усім хто відписався. Всім катати, як каже Дед Мороз, чекаємо на результат. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 17, 2023 Теорія з датчиком розподільчого валу не підтвердилася. Взяв у знайомого два робочі датчики. По черзі поставив, без змін. Запуск хреновий. Шукаємо причину далі. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дед Мороз 878 Share Posted June 17, 2023 я наверно как нить мотану к парню, который тут живет уже лет 30. У него своя мастерская. Но тут все по немцам)))))))) Моё жабэнятко тут...... ну такое))))) 4 поколения и Эспасов валом. Есть и такие старики как у меня. (Узнать бы где они обслуживаются) Поеду потом к нему дроссель почистим. На 1.6 мне регулярно его чистили. (вернулся в Рено мать его)))))))))))))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 17, 2023 50 минут назад, Дед Мороз сказал: я наверно как нить мотану к парню, который тут живет уже лет 30. У него своя мастерская. Но тут все по немцам)))))))) Моё жабэнятко тут...... ну такое))))) 4 поколения и Эспасов валом. Есть и такие старики как у меня. (Узнать бы где они обслуживаются) Поеду потом к нему дроссель почистим. На 1.6 мне регулярно его чистили. (вернулся в Рено мать его)))))))))))))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 17, 2023 Вирішив перевірити тиск у рампі після зупинки двигуна. Завтра змайструю конструкцію з манометром і перевірю. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 20, 2023 Окремо манометра не знайшов вирішив купити комплект для перевірки тиску інжекторів. Згородив таку конструкцію і перевірив. І був здивований. Тиск на запущеному двигуні норма 3.5 бар. Заглушив двигун підхожу до підкапотки а там вже нуль. Поки вихожу з машини, тиск падає в "0". Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 20, 2023 Тепер питання. Де воно береться при запуску на холодну і кудою травить? Зрозуміло, що тиск падає десь в колбі. Резинки під регулятором тиску? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 20, 2023 Почитав журнал Юри 4bibiki. Щось схоже. Перевірю вже завтра де травить колба, тоді приймаємо рішення по ремонту чи заміні. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 21, 2023 Здається проблему вирішено. Декілька запусків на горячий двигун пройшли успішно. Тиск палива падав з під регулятора тиску на колбі, він же зворотній клапан. Який тримає тиск палива після зупинки двигуна. Підключив шлангочку дав тиску і засюрчало з під нього. Поїхав у автомаг. підібрав два резинових кільця, зібрав і все наче нормал. Дякую усім хто відписався і у вайбері теж. Юра, тобі дякую. Ось цей регулятор. Знімаємо і на його корпусі два резинових кільця. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_1 135 Share Posted June 21, 2023 Полезно. Спасибо Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dembel 84 Share Posted June 25, 2023 2dakkota и сколько стоит этот комплект для перевірки тиску інжекторів? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Author Share Posted June 25, 2023 2 часа назад, Dembel сказал: 2dakkota и сколько стоит этот комплект для перевірки тиску інжекторів? 1400 с копейками. есть разные комплекты. Я взял типа покруче. С переходниками и тд. Сейчас бы взял попроще гривень за 700-1000 вполне нормальные есть. В все равно пришлось цеплять фильтр ДЛЯ ТОГО, ЧТО БЫ ЗАЩЕЛКНУТЬ быстросьем. В наборе тупо нет переходника для быстросьема. В принципе нужен только манометр, тройник и шланги, что бы организовать типо врезку в магистраль. Link to comment Share on other sites More sharing options...