Jump to content
dakkota

Поганий запуск горячого двигуна. к4м

Recommended Posts

Двигун  1.6 бензин к4м.

Якось спочатку не звертав увагу, зараз дратує. Запуск на холодну без проблем. Правда потрібно після запуску легенько газнути, щоб оберти стали 1100. Інакше 750, що мало для непрогрітого двигуна. Може треба почистити дросель. 

А ось коли машина постоїть хвилин 10 і більше, запуск секунд 5 та  більше/стартер крутить/. Жигуль так ще у мене заводиться бо з карба бензин викіпає, то то таке, а це ж аппарат і така засада. Коли постоїть години 2, краще але все ж таки довго. Нехай секунди 3-4 маслає стартер. 

У кого які варіанти.?

Читав в неті, що клапан тиску у бензонасосі не тримає і бенз тікає у бак після зупинки двигуна, тиск відповідно в рампі падає. . Приблизно так маслає стартер коли міняємо паливний фільтр після заміни, поки насос закачає до форсунок і створить тиск. Допускаю. Але якщо паливо з рампи втікло у бак, чого на холодну запуск без проблем?

 

Пробував перед запуском вкл. запалення, щоб насос накачав тиск у рампі. Не допомагає. Якщо і допомагає то ледь ледь. 

Тоді може не насос. А датчик охолодж. рідини наприклад. 

Link to comment
Share on other sites

Вангую адсорбер))

Link to comment
Share on other sites

Я понимаю что 1.6 и 1.4 конечно разные .. но на Симболе 1.4 8-ми клапанном, когода-то была такая фигня. Решилось промывкой заслонки. Не знаю как оно так влияло, но. Тоже было что на холодную как часики .. а на прогретом - замахивало с заводом. После промывки - все стало ок.

Но может конечyо то и было совпадение ?

Edited by DarLocK
Link to comment
Share on other sites

Дякую друзі.

Ще така мисля. Може форсунки л'ють? Якби тиск палива падав і воно тікало у бак, то і на холодну не запускалось би. А так на холодну з пів оберта. Валера, а що адсорбер? Як проявляється, що робити куди дивитись? 

Ще вичитав, що можебути ДПКВ/датчик положен. колінчатого валу/. Хз. 

Link to comment
Share on other sites

7 часов назад, DarLocK сказал:

Я понимаю что 1.6 и 1.4 конечно разные .. но на Симболе 1.4 8-ми клапанном, когода-то была такая фигня. Решилось промывкой заслонки. Не знаю как оно так влияло, но. Тоже было что на холодную как часики .. а на прогретом - замахивало с заводом. После промывки - все стало ок.

Но может конечyо то и было совпадение ?

Хз. Помити дросель в принципі можно. І для профілактики теж. 

Link to comment
Share on other sites

2.0 мой Сеня. Та же фигня где то с пол года. На холодную без проблем. Приехал выключил, потом готов сразу подгазовать )))))

Link to comment
Share on other sites

Я не автоелектрик і не діагност, але мені здається так. Якщо запуск проблемний на горячий двигун через 10 хвилин і більше, а при холодному двигуні нормально, то немає проблеми з тиском палива в рампі. Клапан на колбі насосу непричому. Та і сам паливний насос під питанням. Він через 10-20 хвилин після зупинки двигуна охолов у бензині, якщо припустити, що він гріється і не дає необхідний тиск. Але запуску при цьому немає нормального. Ідемо далі. Датчик Положення Колінчастого Валу ДПВК, навряд чи. Він або працює, або ні. З ним двигун заводиться, або не заводиться, під час руху може глюкнути і авто глохне. А ось датчик положення розподільчого валу може глюкати і машина при цьому буде на ходу. Я тільки що провів експеримент. Після зупинки двигуна, до цього на горячу запуск був без проблем, зняв роз'єм з датчика розподільчого валу і пробував запустит двигун. І... двигун точно так запустився з труднощами як запускався на горячу після простою 10 і більше хвилин. Одягнув фішку назад і двигун запустився одразу. 

Роблю висновок, що 90% це цей датчик розподільчого валу виносить мозг. Замовив. У понеділок приїде і поставимо його.Тоді і відпишусь. Дякую усім хто відписався. Всім катати, як каже Дед Мороз, чекаємо на результат. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Теорія з датчиком розподільчого валу не підтвердилася. Взяв у знайомого два робочі датчики. По черзі поставив, без змін. Запуск хреновий. Шукаємо причину далі. 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

я наверно как нить мотану к парню, который тут живет уже лет 30. У него своя мастерская. Но тут все по немцам)))))))) Моё жабэнятко тут...... ну такое)))))
4 поколения и Эспасов валом. Есть и такие старики как у меня. (Узнать бы где они обслуживаются)
Поеду потом к нему дроссель почистим. На 1.6 мне регулярно его чистили.
(вернулся в Рено мать его))))))))))))))

Link to comment
Share on other sites

50 минут назад, Дед Мороз сказал:

я наверно как нить мотану к парню, который тут живет уже лет 30. У него своя мастерская. Но тут все по немцам)))))))) Моё жабэнятко тут...... ну такое)))))
4 поколения и Эспасов валом. Есть и такие старики как у меня. (Узнать бы где они обслуживаются)
Поеду потом к нему дроссель почистим. На 1.6 мне регулярно его чистили.
(вернулся в Рено мать его))))))))))))))

:classic_biggrin::drinks:

Link to comment
Share on other sites

Вирішив перевірити тиск у рампі після зупинки двигуна. Завтра змайструю конструкцію з манометром і перевірю. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Окремо манометра не знайшов вирішив купити комплект для перевірки тиску інжекторів. Згородив таку конструкцію і перевірив. І був здивований. Тиск на запущеному двигуні норма 3.5 бар. Заглушив двигун підхожу до підкапотки а там вже нуль. Поки вихожу з машини, тиск падає в "0".

20230620_111929.jpg

20230620_111933.jpg

20230620_111939.jpg

20230620_112016.jpg

20230620_112032.jpg

20230620_113247.jpg

Link to comment
Share on other sites

Тепер питання. Де воно береться при запуску на холодну і кудою травить? Зрозуміло, що тиск падає десь в колбі. Резинки під регулятором тиску?

Link to comment
Share on other sites

  Почитав журнал Юри 4bibiki. Щось схоже. Перевірю вже завтра де травить колба, тоді приймаємо рішення по ремонту чи заміні. 

Link to comment
Share on other sites

Здається проблему вирішено. Декілька запусків на горячий двигун пройшли успішно.? Тиск палива падав з під регулятора тиску на колбі, він же зворотній клапан. Який тримає тиск палива після зупинки двигуна. Підключив шлангочку дав тиску і засюрчало з під нього. 

Поїхав у автомаг. підібрав два резинових кільця, зібрав і все наче нормал. Дякую усім хто відписався і у вайбері теж. Юра, тобі дякую. 

 

Ось цей регулятор. Знімаємо і на його корпусі два резинових кільця.

 

image.webp

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Полезно. Спасибо

Link to comment
Share on other sites

2dakkota

и сколько стоит этот комплект для перевірки тиску інжекторів?

Link to comment
Share on other sites

2 часа назад, Dembel сказал:

2dakkota

и сколько стоит этот комплект для перевірки тиску інжекторів?

1400 с копейками. есть разные комплекты. Я взял типа покруче. С переходниками и тд. Сейчас бы взял попроще гривень за 700-1000 вполне нормальные есть. В все равно пришлось цеплять фильтр ДЛЯ ТОГО, ЧТО БЫ ЗАЩЕЛКНУТЬ быстросьем. В наборе тупо нет переходника для быстросьема. В принципе нужен только манометр, тройник и шланги, что бы организовать типо врезку в магистраль. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...