Jump to content
dakkota

Знову Рено. І знову Меган 2

Recommended Posts

Сьогодні знову купив собі Меганчика. Седан 2006рв. сріблястий колір 1.6 к4м в гарній комплектації. І саме головне не повірите пробіг 68 чи 86000. Є сервіска і пробивав по carVertical. І акти виконаних робіт по деяких позиціях також є. Салон майже як новий, зовні трішки є косяки. Авто з Німеччини нещодавно приїхало. Завтра спробую оформити у Сервісному Центрі. 

Фотки зроблю. Вже який раз переконуюсь, маючи суму на авто приблизно 5000уе, Меган один із самих нормальних варіантів. 

Далі буде.  

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

пипец аж не верю в пробег. Седан????? Германия????? 
Я их ут в салонах никогда не видел, 32 завод сделал и прислал сюда? Во новость!!!!
За более чем год постоянного тут проживания, видел один седан (сразу бросился в глаза) и то, на харьковских номерах (беженец)

Link to comment
Share on other sites

Дивлбся не відпускає тебе ромб! Ой не відпускає! :biggrin:

Велкам бек, як то кажуть!

 

Link to comment
Share on other sites

Так  не відпускає Рено. :classic_biggrin:    Подивився за 5200-5700  А4 2003 рік. В такому вбитому стані, що жуть. Одна Аудюха крякнула при огляді. Тиск в рампі впав. Насос, як потім виявилось, у однієї блок комфорту мертвий, третя ржава якась. 

Так, машина з Німеччини. Седан. В Берліні ніби їздила, но мало, як виявилось. Господиня якась фрау, но точно не німкеня. Прізвище скоріше Іспанського походження чи щось таке.  Пробіг таки 68000. Останій зафіксований у 2021 році 57000км. Салон в машині чудовий і під час руху відчуття нового авто. Поріг один зам'ятий, дві дверки фарбовані і заднє крило. Є одне ДТП у 2010 му році. Я так розумію не суттєве бо вартість ремонту 1376 евро.  

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Була проблемка  при купівлі. Я це одразу бачив. Трішки мастило в бачку системи охолодження. З під прокладки термостата, до ворожки не ходи. Хоча пробіг малий, але думаю за 17 років, прокладка пересохла, то їх боляка, всі про це знаємо. Поміняю, не проблема. Але ось що робити з ГРМ? За кордоном міняють при 120 000. Тут лише 68000. Але 17 років той ремінь стоїть не двигуні. Чи не прийшов йому кирдик? В принципі поміняти теж не проблема, але ми ж знаємо  те, що стоїть з заводу в рази краще ніж те, що ставимо після. Міняти-не міняти? Хз. 

Link to comment
Share on other sites

Міняти-))) в том числе все жидкости!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 час назад, dakkota сказал:

... Міняти-не міняти? Хз. 

якщо не помиляюсь, то грм міняють кожні 4 роки або кожні 60т.км. на K4M, що настане раніше

раджу міняти ще й помпу, а також ремінь генератора, ролик натягувача та антифриз. 

або не міняти та сподіватись що все буде добре )

Edited by 4bibiki
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Так воно і буде. Дякую. :drinks:

Link to comment
Share on other sites

В суботу поміняв грм, помпу, термостат, антифриз, ремінь і ролик доп обладнання. Сьогодні свічки запалювання і дві катушки. Залишилось масло і фільтри поміняти.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Вирішено проблему поганого запуску на горячому двигуні. У темі в розділі "Двигун" розписано все.  Поміняв ще декілька лампочок габаритів.

Потрібно глянути регулювання лівого дзеркала. По вертикалі глючить. То робить, то ні. 

Ще є плівка мастила у бачку радіатора. Не все вимилось при заміні. Як би це її прибрати звідти? Вимакувати серветками може. Бачок знімався і промивався при заміні термостата. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Поміняв сьогодні мікрики на трьох ручках. "Вільні руки". Тепер всі двері і кришка багажника фунциклюють. Прикольно. 

Ще треба праве дзеркало глянути контакт складування. То працює, то ні. А так все нормал. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...