ЮрійК 4 Share Posted January 15, 2021 Автомобіль в сім`ї ще з 2006 року. Купувався з пробігом в 175тис км, пригнаний з Голандії. Один із тих авто, який не хочеться продавати. На ньому їздить мій батько, цілком задоволений. Підтримується в робочому стані. Кузов не гниє навіть і досі. Мотор шепче. Паливна Bosch. Пробіг зараз 274 тис км. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ЮрійК 4 Author Share Posted January 15, 2021 Заміна прокладки вакуумного насоса. Побачив що тече масло з під насоса. По каталогах знайшов відповідну прокладку та замінив. Для зручності, знімав аккум. Нічого складного нема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ЮрійК 4 Author Share Posted January 15, 2021 З істроії авто. Якось на ходу раптово заглох автомобіль. Електрика вся потухла повністю. Ніякої реакції на ключ. Відбуксирували додому. Трохи з часом знайшов проблему. З півроку тому на СТО була заміна стартеру. Майстер зажав силову клему так, що притиснув її до двигуна. Ізоляція зтерлась і ось тобі КЗ. Будьте обережні з таким. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ЮрійК 4 Author Share Posted January 15, 2021 Заміна термостату. Одна з болячок,що виявляється з часом. Помітив, що потихеньку зменшується охолоджуюча рідина в бачку. Почав шукати і знайшов по стику термостата. Погугливши, зрозумів, що можливо не в прокладці діло. І не прогадав. Відламався кусок пластикового пазу прокладки. Замінив на новий Mahle, що йде в оригіналі з конвеєру. Дякую моєму товаришу 4bibiki за підбір запчастини і нормальну ціну. Заміна: - злити охолоджуючу рідину з нижнього патрубка радіатора - зняти аккум та його металевий захист - зняти впускний патрубок - зняти термостат (3 болти) - зачистити місце, обезжирити, поставити новий - поставити все назад в зворотньому порядку - залити рідину в бачок, вигнати повітря (є краник на самому термостаті) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ЮрійК 4 Author Share Posted March 28, 2021 Ще минолого року спостерігалась вібрація при гальмуванні. Думав, що можливо літня гума, чи супорти. На позачерговому візиту на СТО виявили проблему - передній лівий томозний диск повело. Тертя було нерівномірним, колодки теж стирались нерівномірно. Супорти в нормі, не закисли. Тому на заміну диски і колодки. Комплекти Bosch. Диски 0986479833 Колодки 0986495235 Після заміни гальмує добре, без вібрацій. Link to comment Share on other sites More sharing options...