Denys Stanislavovych 2 Share Posted March 2, 2023 Друзі, усіх вітаю! Зареєструвався тут з однією метою: на жаль, або на щастя, уже не є власником чудового автомобіля Renault Kangoo (2005 рік, пасажир, 1.4 бензин), проте все ж захотілося дати невеличку пораду, яка, можливо, допоможе зекономити вам купу нервів, часу та коштів. Суть: при початку руху на непрогрітому авто взимку на задінй передачі (саме на задній, наприклад, якщо припаркувалися так, що по-інакшому виїхати не вийде), після перемикання на 1, 2 тощо передачу, через деякий час (метрів 20-30) у авто клинить коробку. Працює тільки нейтраль та 5-та, жодна інша передача просто не "всмикується". Рішення: з великими потугами дотягнути на 5-тій до узбіччя/свого двору можна, перевірено на собі. Проте рішення дуже просте. Така специфічна "болячка" актуальна саме для Renault Kangoo ІІ покоління, і що важливо, саме взимку, коли на вулиці мороз, і саме у випадку, якщо починати рух на задній передачі. Щоб "розклинити" коробку, потрібно виконати декілька дій (займає 5-7 хвилин часу): Знайти заливну горловину масла коробки; Відкрутити пробку; Взяти викрутку/металевий стрижень тощо достатньої довжини (25-30 см); Обережно вставити інструмент у горловину (повністю, на всю довжину) та зробити декілька зворотньо-поступальних рухів до моменту характерного "щєлчка"; Вийняти інструмент, закрити горловину (може витікти декілька крапель масла); Вітаю, можете спокійно їхати далі зі справною коробкою. Метод перевірений на собі, після цього жодних проблем з КПП не було. Сподіваюся, що чимось вам допоміг. А також порада: ніколи не починати рух із задньої передачі у мороз на Renault Kangoo. Бережіться та Слава Україні! P.S. Метод також описаний у цьому відео, воно більш наглядне: 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...