Jump to content
Иван2426

Вопросы по слабой зарядке АКБ

Recommended Posts

Подскажите реноВоды у всех ли так: 

Запустив мотор зарядка на АКБ идёт 14,5в но не долго , несколько секунд и потом падает на 13,5; 13,3 вольта. Это нормально? Везде же пишется что зарядка должна быть 14,4в без нагрузки а с нагрузкой (печка,фары, мультимедиа) минимум 13,5. Кто с этим сталкивался и как решалась проблема или это не проблема ? На утро до запуска показывает 12,2в. Как по мне то при 13вольтах АКБ что б зарчдилось нужно пару сотен км проехать что в черте города повседневной езды не реально(разьве только таксист накатает).

Link to comment
Share on other sites

12,2В це мало для акумулятора. потрібно перевірити рівень електролиту та підзарядити його. таку операцію бажано проводити перед зимою та після зими, особливо якщо авто експлуатується переважно у місті.

напруга з 14,4В зменьшується до 13,5В мабуть тому, що вмикаються споживачі енергіії ( свічки накалу та ін.). перевірьте напругу на акумулятор на заведеному повністю прогрітому двигуні.

Link to comment
Share on other sites

18 часов назад, 4bibiki сказал:

12,2В це мало для акумулятора. потрібно перевірити рівень електролиту та підзарядити його. таку операцію бажано проводити перед зимою та після зими, особливо якщо авто експлуатується переважно у місті.

напруга з 14,4В зменьшується до 13,5В мабуть тому, що вмикаються споживачі енергіії ( свічки накалу та ін.). перевірьте напругу на акумулятор на заведеному повністю прогрітому двигуні.

У вас Рено? Я пишу то что именно у всех меганов и сцениках такая зарядка, не только на моем.

АКБ не обслуживаемое. Сегодня утром показания 11,5в но завелась после простоя 10ч на морозе (-9) без проблем и зарядка сразу же 14,5-14,6в минут 10 -15 потом упала на 13,4. Фары, печка не влияет абсолютно на данном авто, это в Жигулях включая печку падает и зарядка тут не изменяется(проверено)

Link to comment
Share on other sites

4 часа назад, Иван2426 сказал:

У вас Рено? Я пишу то что именно у всех меганов и сцениках такая зарядка, не только на моем.

АКБ не обслуживаемое. Сегодня утром показания 11,5в но завелась после простоя 10ч на морозе (-9) без проблем и зарядка сразу же 14,5-14,6в минут 10 -15 потом упала на 13,4. Фары, печка не влияет абсолютно на данном авто, это в Жигулях включая печку падает и зарядка тут не изменяется(проверено)

так, Renault, нещодавно придбав, попередня автівка була Жигулі.

дякую за корисну інформацію.

Link to comment
Share on other sites

В мене СЦЕНІК з мотором 636, він немає реле зарядки, керує зарядкою бортовий комп. Напруга бортової мережі завжди різна для того щоб акум. працював розряжався і зараджався це нормально.

Link to comment
Share on other sites

4 години тому, Андрій321 сказав:

В мене СЦЕНІК з мотором 636, він немає реле зарядки, керує зарядкою бортовий комп. Напруга бортової мережі завжди різна для того щоб акум. працював розряжався і зараджався це нормально.

щось дуже дивно... вперше таке чую. зарядку - розрядку можуть робити спеціальні зарядні пристрої, а основна мета автомобільної зарядки - це максимально тримати зарядженим акумулятор. бо комп'ютеру невідомо скільки км планує проїхати і в який момент безпечно розрядити акумулятор, щоб потім ще і зарядити і можна було завести авто... так що це якась дезінформація.

а реле зарядки є всюди і виглядає воно як генератор і "шоколадка", як в народі називають - маленький електронний стабілізатор напруги, призначений тримати напругу на виході 14,3В.

до речі, в мене колись на реле зарядки щітки постиралися, певний час був поганий контакт з колектором генератора, через що занижена напруга на виході. вгробив один акумулятор таким чином. в один момент машина зупинилася, бо зарядка зникла взагалі. замінив реле заряду.

Link to comment
Share on other sites

Необслуживаемі акум (в физическом смысле - нельзя вскрыть, нет доступа до банок) - кальциевый (Са-Са).

Такие акумы на машине при езде, хоть сутки подряд ехать, полностью зарядить нельзя. Заряд акума будет поддерживаться в районе 75%, а это и есть 12,5 v.

Поєтому на зиму, по крайней мере я так и делаю, акум надо  заряжать зарядным устройством. Современные автоматы ( у Меня Бош двух режимный) не подходят, кроме навороченных, у которых есть специальный режим "Са-Са".

Я пользуюсь старым советским зарядным "Электроника", на котором можно установить режим зарядки ПОСТОЯННЫМ током.

Крайний раз (см. мой борт журнал) заряжал током 2а, напряжение было 16,3v. Заряжал 6 часов, Зарядил полностью до 12,7 v.

Link to comment
Share on other sites

В 29.12.2023 в 20:58, Nazariy сказал:

щось дуже дивно... вперше таке чую. зарядку - розрядку можуть робити спеціальні зарядні пристрої, а основна мета автомобільної зарядки - це максимально тримати зарядженим акумулятор. бо комп'ютеру невідомо скільки км планує проїхати і в який момент безпечно розрядити акумулятор, щоб потім ще і зарядити і можна було завести авто... так що це якась дезінформація.

а реле зарядки є всюди і виглядає воно як генератор і "шоколадка", як в народі називають - маленький електронний стабілізатор напруги, призначений тримати напругу на виході 14,3В.

до речі, в мене колись на реле зарядки щітки постиралися, певний час був поганий контакт з колектором генератора, через що занижена напруга на виході. вгробив один акумулятор таким чином. в один момент машина зупинилася, бо зарядка зникла взагалі. замінив реле заряду.

На 636 моторі стоїть акумулятор AGM розряд заряд це нормальна робота акумулятора. Я не знаю як на інших моторах а в кого 636 спробуйте вставте в прикурювач вольтметр покатайтесь і послідкуйте за напругою вона змінюється від 12в до14,5в постійно. "Шоколадка" це примітивний стабілізатор напруги на виході з генератора а бортовий компютер керує зарядкою як і "шоколадка" через збудження генератора але він контролює напругу як на мобільному телефоні коли треба зарядив коли не треба відключився а "шоколадка" постійно заряджає.

Link to comment
Share on other sites

Невже не можна купити в магазині коми і крапки. Хєр зрозумієш, що за текст набрав.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

12 годин тому, Андрій321 сказав:

На 636 моторі стоїть акумулятор AGM розряд заряд це нормальна робота акумулятора. Я не знаю як на інших моторах а в кого 636 спробуйте вставте в прикурювач вольтметр покатайтесь і послідкуйте за напругою вона змінюється від 12в до14,5в постійно. "Шоколадка" це примітивний стабілізатор напруги на виході з генератора а бортовий компютер керує зарядкою як і "шоколадка" через збудження генератора але він контролює напругу як на мобільному телефоні коли треба зарядив коли не треба відключився а "шоколадка" постійно заряджає.

чим ваш мотор такий особливий? і як комп'ютер знає, коли розряджати акум, щоб він повністю не вкляк потім, якщо, наприклад, почав розрядку і ви в цей момент вирішили поставити машину на 5 днів на стоянку, бо поїхали у відпустку?? зимою. чи заведеться потім машина?

швидше за все у вас щось несправне з зарядом.

і так, ставив собі в прикурювач вольтметр після історії з недозарядом, на лагуні 1 правда. напруга була не менше 14В завжди.

Link to comment
Share on other sites

В нього мотор особливий, бо в нього АКБ AGM. Для всіх кислотних АКБ напруга буде 14,4в. Під нагрузкою може трохи падати на ХХ. ХХ може трохи замалий. Для AGM може бути не так.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...