Jump to content
Stas

Megane IV 2016 1.5 DCI EDC Hatchback

Recommended Posts

Привіт. Машина в сім'ї з салону, пробіг 60тис.км. Я пересів на неї після батька. 

Комплектація дивна - нижче мінімальної ))) : звичайний ключ, мультимедіа без тачскріну, 4 динаміки (звук кака), аналогова приборка (для мене це плюс).

Реальний розхід пального: 4.2/4.8/5.4л по трасі (пенсіонер-стайл/динамічний/крейзі) місто 8.6л (Львів-історичний, прогрів, затори)

Ще з салону присутній писк під капотом (менш пронизливий) і під днищем (виїдає мозок, як на Leaf)

Є декілька речей, логіку роботи яких я зрозуміти не можу (ну немає в мене французького коріння) і/або мене це дратує (я зазвичай вживаю фразу "це так по-реношному"):

- принцип роботи освітлення салону (центральний плафон). Є 3 положення, одне вкл, а при інших освітлення не працює при відкритих дверях...

- принцип роботи освітлення багажника. Коли не відкрию - темно, хоча одного разу я бачив що там світилось...

- біла стрілка спідометра при білій шкалі (виправили в моделях з 2017 року)

- звук включеного поворота/непристегнутого ременя/парктроніка генерується через мультимедіа-систему і має пріоритети... 

- при відкриванні передніх дверей розблоковуються усі інші двері

 

Загалом машинка вартує своїх грошей (їх зараз купу з Європи нагнали), має гарний дизайн і помірна в вартості обслуговування.

1033796.jpg

457461_medium.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

 

Двигун тяговитий, для такого малого авто цілком достатньо, але коробка автомат заставляє його працювати трохи дивно (особливо при їзді по бездоріжжі зі швидкістю 5км/годину - 1600 об/хв (наче їдеш палючи щеплення))

Ходова трохи жорстковата для львівських доріг, але на трасі супер

Фари світять нормально, я їх вже 3 рази підрегульовував по висоті, оскільки світили 10 метрів перед авто в найвищому положенні, ніяк не можу ідеально виставити "по книжці". Дальне світить супер, протитуманки не світять (порівняно з ланосом), можливо вони в туман й ефективні.

Посадка за кермом супер, мій зріст 183см, трохи опустив крісло та кермо і тепер 5 годин їзди зовсім не втомлюють.

Огляд через вікна трохи обмежений, передня стійка досить товста + склоочисник не дотирає широку полосу попри стійку, тому при лівому повороті хочеться заглянути за стійку.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...