Кочевник 131 Share Posted August 23, 2022 (edited) Історія давня і довга. З водійської сторони піймав деформацію пильника обмежувача двері. Пробував пильник повертати в початковий стан. Але допомагало ненадовго. Ну я й не переймався. Аж поки не почав скрипіти обмежувач двері. Скрипів він нерегулярно, переважно взимку. Я його терпів. Часом пробував попшикати силіконовою змазку на нього. Пшикання вистачало рівно на 3 хвилини. З приходом сухої погоди скрип і хрускіт ненадовго пропадали. Про клацання і скрипи обмежувача написана купу повідомлень, знято десятки відео. Що деформуються і починають клацати і скрипіти ролики обмежувача. Можна замінити самі ролики, або, якщо не хочете перейматися - замінити обмежувач. Я вирішив піти простим шляхом, який як завжди виявився довшим. Замовив обмежувач AIC 55938. Різниця з в ціні з оригіналом була 3 рази. Неоригінал прийшов з металевими втулками замість пластикових, що на думку більшості експертів є кращим. Процес розборки дверки (зняття карти) і демонтаж обмежувача чудово ілюстрований в багатьох відео і вимагає лише акуратності. Хоча кліпса одна все ж зламалася. Після зняття старого обмежувача, ролики виявилися ось в такому стані. Тобто скрипів пісок, який потрапив на ролики. Встановив я новий обмежувач, а радощів не з'явилося. По-перше він був значно тугіший за старий оригінал. А по-друге він також скрипів. Звук був тихіший, але так само дратував. Виходу не було, поставив старий пильник, зібрав дверку і їздив з таким скрипом 2 тижні. Для уникнення скрипу були замовлені нові пластикові ролики, чорного кольору, як зазначено, графітовим наповнювачем. Поки я чекав ролики, мусив приїхати 40 км під дощем, а потім авто простояло 4 дні на автостоянці. Коли відкрив дверку, я був шокований. Вона стала скрипіти ще більше ніж до ремонту. І тоді я побачив знову деформований пильник. І тоді нарешті до мене дійшло, що причиною скрипу є деформація пильника, через яку на обмежувач потрапляє порох/пісок/волога і це призводить до знищення роликів. Відразу був замовлений оригінальний пильник 80894001R. Замінивши старі ролики на нові в обмежувачі, почав процедуру повторної заміни обмежувача. Ось так виглядають пильники старий (справа) і новий (знизу) для порівняння. Під час операції номер два була зламана ще одна кліпса, але я мав запас їх після першого розбору. Після встановлення старого оригінального обмежувача з новими роликами, дверка почала відкриватися тихо, плавно і м'яко. Знятий неоригінал має наступний вигляд за 2-3 тижні експлуатації з деформованим пильником: І ще одна відмінність неоригінала AIC - наявність додаткових силіконових шайб у вузлі повороту, який через це був надзвичайно тугий і руками його повернути було майже нереально. Через це дверка відчинялася надзвичайно туго. Наразі ремонтом задоволений, тестую стан обмежувача з новим пильником. Висновки. 1. Якщо почав деформуватися пильник обмежувача, його необхідно замінити негайно. Це дуже просто і попередить вихід з ладу роликів обмежувача. 2. Заміна роликів або самого обмежувача без заміни деформованого пильника вирішить проблему ненадовго. 3. Обмежувач AIC 55938 непридатний до використання. 4. Заміна лише роликів - бюджетний варіант ремонту, який вимагає трохи більшого часу і наявність лещат для випресовування роликів. Такий варіант нічим не гірший за заміну вузла в цілому. Edited August 23, 2022 by Кочевник 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakkota 426 Share Posted August 23, 2022 Корисна інфа. Дякуємо. У мене на Ланосі щось схоже. Не можу знайти причину скрипу. Всі двері. Мастив, пшикав без толку. Link to comment Share on other sites More sharing options...