Jump to content
dakkota

Опять на те же грабли. Меган 2 2004 г.в.

Recommended Posts

Замінив сьогодні подушку-гідро опору двигуна. Супер. Не трясе. Відмінно. Дякую Юрі 4bibiki за якісний товар і нормальну ціну. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Заїхав сьогодні на перевірку кліми. Не холодить. Радіатор під заміну, датчик під заміну і в стиках травить/ в одному місці/. Резинки ущільнувальні під заміну. 

Хочеться комфорту, у липні прогнозують +35 і вище. 

Link to comment
Share on other sites

З 14 травня користуюсь клімою. Зробив майстер за один день. Поміняно радіатор кондиціонера/новий/, датчик тиску/новий/, заварено трубку, поставлено на стиках нові резинки-ущільнювачі, заправлено рідини. Все працює чітко. По вартості. Все обійшлося 5750гр. Робота і запчастини. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Вирішив прочистити канал зливу конденсату з кліми. Потрібно зняти бардачок. За одно фільтр салону поміняю. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Нафига? под машиной сунуть руку под тепло защиту, пальцем открыть слив, и ткнуть пальцем, чтобы вышла грязь. Шанс что потечет на голову - большой. Все. Не надо нигде ничего снимать

Edited by Alex_1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Я в курсе про этот способ, спасибо. Нет ямы, к сожалению. Гараж продан. Теперь и масло временно не сам меняю, а по СТОшкам катаюсь. Но фильтр салона собирался поменять после ремонта климы, вот и приурочу эти события. После снятия бардачка, для замены фильтра, снимаем трубку обдува его же/бардачка/ холодным воздухом , и через образовавшийся канал дуем  сжатым воздухом через изогнутую любую трубку в этот грибок-клапан. Я на предыдущем Мегане тоже так чистил. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Фільтр салону поміняв, дренаж кондиціонера прочистив. Ніби прочистив, все ж таки в сліпу шукаємо злив/клапан/ вставляемо трубку і дуемо. Але думаю, що вцілив. :classic_biggrin: 

До цього моменту клімою не часто користувався, щоб конденсат не пішов в салон. Зараз можно користуватись по повній. 

 

ПиСи. Прочистив, бо конденсат зливається під машину. :classic_biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Коли майстер робив кліму, говорив, що на Мегані 2 кондиціонер досить непогано працює в жару, порівнянно з деякими іншими марками, авто. Не перепитував в яких саме. І ось поїздивши при температурі +33 +35 можу сказати, що дійсно не погано. При +30 взагалі кайфово. 

 

ПиСи. Заправився на скажемо не брендовій заправці і... загорівся ЧЕК. Скинув помилку, перед цим залив повний бак на ВОК наче нормально далі. 

Link to comment
Share on other sites

Не працював стопор лючка бензобаку. Якщо палець, чи запор пластиковий, як його там ще назвати,  не закис у направляйці то з  багажника за крюк, який  є на другому кінці цього повзуна, можна ним рухати. Вперед-назад. До речі цю процедуру добре робити зимою, коли після мийки авто мороз прихватив цей штир. Я пробував рухати.. ні як. Думаю потрібно зняти і розробити. Не вийшло. Гайка настільки приржавіла, що при відкручуванні поламало всі патраха цієї приблуди. В підсумку замовив цей девайс. 1990гр. 

3286366601_mehanizm-zamka-kryshki.webp

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Отримав сьогодні. Встановив. Трішки напильником погрався. Забув змастити різьбову частину під гайкою. Буду ставити підкрилки змащу. Тепер лючок бензобаку зачиняється. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Сьогодні встановив задні підкрилки. Опис у відповідній темі. Результатом задоволений. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Таки не витримав підрізав виступаючу частину підкрилків  десь до 1-2мм і підігнув нагрівши феном. Результат ще кращий. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

28.08.2022 в 06:27, dakkota сказав:

Таки не витримав підрізав виступаючу частину підкрилків  десь до 1-2мм і підігнув нагрівши феном. Результат ще кращий. 

от чомусь я чекав того від тебе ?

Edited by DarLocK
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Це як дівчину, з села можна вивезти, а село з дівчини ніколи. ?  Люблю стоковий зовнішній вигляд. Без бризговиків спарко і антикрила позаду. ? Диски  більші і нижчу /тоньшу/ резину можна. Навіть треба. :classic_biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Прикупив нові ПТФ. Старі вже погано виглядають. Ліва тріснута взагалі. Якось зберусь духом і поміняю. Лінивим я став, жуть. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...