Перейти до публікації
Nox

Краш-тесты Рено.

Рекомендовані повідомлення

Новий Renault Duster провалив краш-тести від південноамериканської асоціації Latin NCAP. Кросовер, зібраний в Бразилії, набрав нуль зірок з п’яти; захист водія і дорослих пасажирів оцінили в 29,47 відсотка, захист дітей — в 22,93 відсотка.

 

 

Експертів насторожив витік бензину, а також переворот і мимовільне відкривання дверей при бічному ударі. У Latin NCAP вимагають від Renault узгодити масове відкликання нових “Дастерів”.

У тестах Latin NCAP брав участь базовий Renault Duster другого покоління з двома фронтальними подушками безпеки.

 

Краш-тести на пасивну безпеку за методикою Latin NCAP включають в себе фронтальний удар на швидкості 64 кілометри на годину об бар’єр з 40-відсотковим перекриттям і бічний удар 1,5-метрової візком на швидкості 50 кілометрів на годину.

Правилами передбачений і бічний удар в стовп на швидкості 29 кілометрів на годину, але Duster цього тесту уникнув.

 

Провалу “Дастера” бразильської збірки ніхто не очікував, оскільки в 2019 році аналогічний кросовер румунської збірки отримав чотири зірки з п’яти.

З тих пір Асоціація Latin NCAP посилила тести, але зміни в методиці можна назвати незначними.

Втім, в Renault стверджують, що “нульовий” результат бразильського Duster пояснюється якраз іншим регламентом краш-тесту, а по пасивній безпеці кросовери по різні боки океану ідентичні.

 

Проте, деформацію паливного бака при фронтальному ударі, відкривання дверей при бічному зіткненні і дотик манекенів дітей об передні крісла зміною методики краш-тесту не пояснити. У Latin NCAP вважають, що Renault необхідно відкликати всі бразильські «Дастери» і доопрацювати конструкцію.

Самі бюджетні версії Renault Duster не вперше провалюють краш-тести-наприклад, в 2017 році кросовер першого покоління показав незадовільний результат в Індії після випробувань за методикою Global NCAP.

 

https://bizua.org/26972/novyj-renault-duster-provalyv-krash-testy-mozhlyve-masove-vidklykannya

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если память не изменяет Дастер с самого начала краш-тестами не блестал. Как и Логан впрочем. 

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну да, они бы еще разбили тот Дастер, что собирается в рашке. ? Бразильский - без подушек, но вероятно и кузов собирают из говна и палок, раз такой результат. Румынский - получил 4 звезды (это тот что поставляют нам). Ну, конечно не идеал, но вполне себе нормально.

 

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 05.09.2021 в 14:29, Alex_1 сказал:

 Бразильский - без подушек, но вероятно и кузов собирают из говна и палок,...

 

В 30.08.2021 в 23:08, Nox сказал:

 

У тестах Latin NCAP брав участь базовий Renault Duster другого покоління з двома фронтальними подушками безпеки.

 

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

.... собранный в Бразилии. С 2 мя подушками. В моем их 6, к примеру. И у нас нет комплектаций  с 2 подушками, насколько мне известно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Одно дело подушки, другое дело кузовщина. Если там экономия на каких нить перемычках, усилителях, лонжеронах, что вполне может быть.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Обязательно будет экономия. Бразильская, российская сборка -в ЕС - не поставляется. А поскольку бразильцев - и так много, а кацапов - не жалко... ну чего ж не экономить?
Из Румынии - машины идут в ЕС, и там кстати, какой то из месяцев Дачия Логан - вообще первое место по продажам получила. Так что - нам в общем то везет, что Логаны, Сандеры, Дастеры - мы получаем именно из Румынии.
Интересно, российскую Аркану, которую кстати и к нам везут, разобьют на тестах? Думаю там масса интересного тоже будет

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

https://uamotors.com.ua/auto/62011 неприятненько. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Dacia Sandero Stepway.З безпеки для дорослих пасажирів результат – 70%, для дітей – 72%
Opel/Vauxhall Mokka безпека для дорослих пасажирів – 73%, для дітей – 75%,

Ой да, 3% разницы между бюджетным Сандеро и не дешевым Мокка - это да, страшно грустно ?

Змінено користувачем Alex_1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А китайский автопром в этих тестах не участвовал?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Рено никогда задних не пасла по краш-тестам. По крайней мере начиная с 2000-х. По этому бюджетный не бюджетный, а слух режет.  

 

Китайский автопром для меня не существует. Там обсуждать то нечего. Хотя есть фанаты наверное. Даже при макс. баллах по тестам, никогда в их сторону не посмотрю. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Корейский Спортейдж для южноамериканского рынка. 0. Я ж говорил выше про Дастер - для южной америки - то немножко другой Дастер (как и для РФ, вроятно).
А вообще - эти звезды что то выродились в полное говно. Водитель цел? Цел. Пассажиры целы? целы. Какого х..я меня должна беспокоить безопасность пешеходов (это про Сандеро). Пусть носят на себе подушки безопасности.

https://autonews.autoua.net/novosti/26808-kia-sportage-ne-spravilsya-s-proverkoj-bezopasnosti-latin-ncap.html
 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Alex_1 сказал:

 Водитель цел? Цел. Пассажиры целы? целы. Какого х..я меня должна беспокоить безопасность пешеходов (это про Сандеро). Пусть носят на себе подушки безопасности.

https://autonews.autoua.net/novosti/26808-kia-sportage-ne-spravilsya-s-proverkoj-bezopasnosti-latin-ncap.html
 

Я с тобой солидарен. :biggrin:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

https://youtu.be/oEaGjVnKKrs а це відео хтось іще пам'ятає!????

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Помним. Но после того, как судьба привела меня к Volvo продажам, это всё просто меркнет. Уж прости меня ромбик ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, Дед Мороз сказал:

Помним. Но после того, как судьба привела меня к Volvo продажам, это всё просто меркнет. Уж прости меня ромбик ?

Ну Вольво завжди була лідером з безпеки! А Рено також задніх не пасе в цьому питанні!☝️

Змінено користувачем extreme
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз


×
×
  • Створити...