Jump to content
Кочевник

K9K 1.5 dCi різні проблеми.

Recommended Posts

Megane 3. Двигун 846.

Помітив запотівшу маслом таку деталь. Що це і чому воно виникло?

 

1.jpg

2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Для мене дизель теж, щось не дуже знайоме, але здається це клапан вентиляції. Спробуй загуглити. Буковок або циферок ніяких немає? 

Link to comment
Share on other sites

Клапан клапаном, але починати слід з герметичтості зєднань. Закрути навіки нічого і не побачиш, а в тих трубах чого тільки не гасає, повертається на "дожиг" ітд., не заважайте апарату працювати. 

Link to comment
Share on other sites

1 хвилину тому, OWL сказав:

Клапан клапаном, але починати слід з герметичтості зєднань. Закрути навіки нічого і не побачиш, а в тих трубах чого тільки не гасає, повертається на "дожиг" ітд., не заважайте апарату працювати. 

Тобто це нормальний стан клапана? Тому що на ньому фірмова защолка, яку ніяк не докрутиш.

Link to comment
Share on other sites

Та як нормальний? То взагалі клапан? Питання взагалі було визначитись по кодам що це! Якщо рециркуляції газів - то він легко чиститься. Якщо щось з турбіни - протікає вона. 

Link to comment
Share on other sites

Так, ну что? Разобрались, что за фигня? И для чего она? :classic_biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Пишуть, що це клапан рециркуляції картерних газів.

Авто в гаражі, на вихідних буду дивитися уважніше.

Link to comment
Share on other sites

Так, він схожий на клапан рециркуляції. 

Link to comment
Share on other sites

Там під кришкою по пам'яті стоїть мембрана,яка час від часу рветься.Що і дає таке запотівання.

Link to comment
Share on other sites

це клапан вентиляции картерних газов

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...