Jump to content
Ralex

K4M D812 что за звук?

Recommended Posts

К4М, Сценик2, пробег 230тыс. Странный цикличный звук, будто перестук клапанов, но сверху не так сильно его слышно, больше от ГРМ. Громко как на видео первые 30-60сек, потом совсем тихо но присутствует. 

Были варианты от успокоителя распредвала, до цепи маслонасоса. Демпферный шкив с виду-ок и без люфтов. https://youtu.be/Q7CfDU-Vbd4

Link to comment
Share on other sites

Звук сухого подшипника. Лучше всего при снятой крышке грм стетоскопом. По очереди к оси подшипника или ступичной части. Та, что не вращается. А ремень доп. оборудования скидывал? Что бы навесное отбросить. Попробуй сначало без него запустить. Если звук не пропал, тогда ГРМ смотреть. Генератор послушать опять же. 

Link to comment
Share on other sites

Генератор перебрали в этом месяце, и звук слышен больше снизу, я грешил на шкив колена, но он выглядит неубиенно.  

И интервал повторений большой, не такой как интервал оборота доп ремня. боюсь это 100% что то в грм, обидно, менял 20тыс назад.

Интересно что звук стихает через 30-40 секунд, через минуту две он совсем тихий.

Link to comment
Share on other sites

Я поменял ГРМ и через 10 тыс. началось подобное. Правда другой тональности. 

Link to comment
Share on other sites

Внизу стоит станция натяжения доп ремня с подшипником. У меня он косил и тоже шумел. В общем попробуй скинуть ремень и запустить. 

Link to comment
Share on other sites

Полил водицей на ролик натяжной-тишина, короче ремень и ролик на замену.

Link to comment
Share on other sites

Ну и славненько.

Link to comment
Share on other sites

Добрий вечір. Треба трохи відволіктись від останніх подій, а то може криша поїхати. По можливості до мегана заглядаю. В загальному, на прогрітому моторі на холостих є подібний звук на роботу дизеля. Якщо дати 1000 оборотів і дальше, звук пропадає. На холодну як не знаєш не почуєш. Грішив на успокоїтель, але слухав стетоскопом, ніби не він. Відключав циліндри, звук лишається. Піреном дивився на фазорегулятор, ніби нормально працює: на холостих стоїть в 0, на оборотах задане положення і те що по факту різняться на копійки. Десь біля 1500 км назад міняв ремені і все таке, то дьоргав рукою фазорегулятор, не було люфтів. Кілька раз при холодному пуску було щось схоже та тріск, але фазорегулятор це чи стартер не можу сказати. Розпредвали наскільки розумію повинні на холодно торохтіти, а на гарячо трохи стихати, хотя хз. Дивився по ютубі, є кілька відео з подібним стуком, але ніхто толком не знає що це. Фірменна фішка цих моторів получається або щось типу цього. Поки забив на те все їде і то вже добре, спостерігаю чи не буде погіршуватись. Зараз трохи інші пріоритети, але все таки цікаво може хтось стикався і може підказати що це може бути. І чого чекати. Меган 2 К4М 812 якщо щось.

Тут відео з цим звуком.

Link to comment
Share on other sites

На Ютубі набери є багато відео. Я недавно передивлявся. Там і стук пальця поршневого і заспокоювача випускного розподільчого вала/ є така штука/ і ще варіанти. Подивись. 

Link to comment
Share on other sites

1 час назад, dakkota сказал:

На Ютубі набери є багато відео. Я недавно передивлявся. Там і стук пальця поршневого і заспокоювача випускного розподільчого вала/ є така штука/ і ще варіанти. Подивись. 

Не один вечір набирав і дивився. Швидше за все це фазорегулятор, поки не смертельно а там час покаже.

Link to comment
Share on other sites

Саме цікаве, що всі звуки к4м, якщо вони є, не призводять ні до чого страшного. Чути і чути. Окрім звуків розподільчих валів. Там вже підтікання сальників, загризання шийок і тд. 

Link to comment
Share on other sites

2 минуты назад, dakkota сказал:

Саме цікаве, що всі звуки к4м, якщо вони є, не призводять ні до чого страшного. Чути і чути. Окрім звуків розподільчих валів. Там вже підтікання сальників, загризання шийок і тд. 

Сальники там всі сухі. Міняв ремінь дивився там все.

Link to comment
Share on other sites

А не відключав дроти клапану фазіка? Тоді фазік не працює і чи буде цей звук. 

Link to comment
Share on other sites

9 часов назад, dakkota сказал:

А не відключав дроти клапану фазіка? Тоді фазік не працює і чи буде цей звук. 

Відключав клапан, звук той самий. Чому почав грішити на фазік. Витягав клапан, думав може забита сітка або ще щось. Але нічого страшного там не найшов. Сітка майже чиста була, при підключенні до 12в золотнік нормально ходить туда сюда. Потім поставив, завів, і деякий час я не замічав цього звука. Масло стекло з каналів і поки не прокачало то не було того звука, чи що, хз. А потім знов почав дізелити потихоньку. Зробив висновок що напевне все таки фазік. Ну то ще пів біди, больно не смертельно. Головне щоб не розпредвали. Якщо розпредвали товчуть, сальники будуть підтікати, чи не обовязково?

Link to comment
Share on other sites

В 06.04.2022 в 09:02, _Ivan_ сказал:

Відключав клапан, звук той самий. Чому почав грішити на фазік. Витягав клапан, думав може забита сітка або ще щось. Але нічого страшного там не найшов. Сітка майже чиста була, при підключенні до 12в золотнік нормально ходить туда сюда. Потім поставив, завів, і деякий час я не замічав цього звука. Масло стекло з каналів і поки не прокачало то не було того звука, чи що, хз. А потім знов почав дізелити потихоньку. Зробив висновок що напевне все таки фазік. Ну то ще пів біди, больно не смертельно. Головне щоб не розпредвали. Якщо розпредвали товчуть, сальники будуть підтікати, чи не обовязково?

Майже завжди. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...