Jump to content
Vlad

Перші враження від Рено Каджар

Recommended Posts

Придбав Renault Kadjar у лютому 2021р. Дизель1,5, механіка. Обирав між моделями (KIA Sportage, Nissan Qashqai). Перевагу було надано саме Рено за відгуками в соціальних мережах, а також при проведенні тестдрайву і відповідно  ціна  та розхід палива грали не останню роль. На сьогодні  задоволений вибором.  Радує економічність при їзді по місту. Проїхав майже за місяць 2800 км, ( 70% місто, 30- траса) середній розхід по компу 5,2л на 100 км. Визначитись по заправці від кількості  пального і пройденим кілометражем ще руки не дійшли, але також, після 5- 6 тис. пробігу промоніторю. Перші враження від авто позитивні. Звісно автомобіль  не для гонок, але потужності, як на мене вистачає. Особливо це відчувається після того як стрілка тахеометра  переходить межу 1800-2000 обертів. 

За підсумком перших практично 3000 км можу поділитись такими враженнями:

- автомобіль комфортний по підвісці і по шуму, хоча на дорозі з невеликими вибоїнами відчувається невеликий стук в підвісці при малій швидкості. Як тільки додаєш швидкості на нерівній дорозі - підвіска починає згладжувати нерівності і все стає більш-менш ок.
     - економічний, на разі найголовніше.

-        багато корисних опцій, таких як безключовий доступ (вільні руки), датчик дощу, датчик перемикання світла фар з ближнього на дальній, денні ходові вогні, двозонний клімат- контроль, підігрів передніх сидінь, мультимедіа також влаштовує, місця в салоні достатньо. Багажник, я б сказав середній, але місця також вистарчає.

-        а от підігріву руля немає - шкода.

-        Зимою, при температурі мінус 220С заводився без проблем, дорогу тримав добре.
Я взагалі спокійно воджу авто і для мого стилю водіння двигуна вистарчає як в місті так і на трасі. Більше 110км\ год поки не їхав, погода не дозволяла, тай  притримувався режиму обкатки (до 3000км).

Після 3000км  все – таки пройду ТО-0 (заміна масла та фільтра).

Поки все.  Приєдуйтесь. Можливо вдасться створити повноцінну групу Каджаристів. Група у ФБ називається Рено Каджар/ Renault Kadjar ( Україна). Далі буде)

 

IMG_20210123_090922 кадж.jpg

Edited by Vlad
помилки
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Цікаво. Більше описуйте свої враження. Мало інфи про Каджари. А про двигун 1.2 на Каджарі особливо цікаво. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

На днях смотрел. Удивило, что багажник у него отсутствует напрочь. В Сандеро - больше.

Link to comment
Share on other sites

Я би так категорично не казав, що багажник геть відсутній. Він є. Як писав раніше, середній по розмірах. Хоча, якщо зняти шторку, можливо вмістити досить багато пакунків. Як на мене, мені цього багажника  з об?ємом в 472 літри цілком достатньо.

Link to comment
Share on other sites

В Тігуані його точно немає. У Каджара думаю не все так "погано" з багажником судячі по звісу і заднім сидінням. Хоча раз це питання виникло, то може. 

Link to comment
Share on other sites

5 годин тому, Vlad сказав:

Я би так категорично не казав, що багажник геть відсутній. Він є. Як писав раніше, середній по розмірах. Хоча, якщо зняти шторку, можливо вмістити досить багато пакунків. Як на мене, мені цього багажника  з об?ємом в 472 літри цілком достатньо.

А Кашкай у порівнянні як? 

Link to comment
Share on other sites

Завтра при нагоді зпробую загрузити багажник ( лодка Bark 280, палатка на 3-х, і т.і.) і зфотографую))

Link to comment
Share on other sites

Сьгодні загрузив в багажник лодку bark280, ящик з речами, електрокосу, розкладушку і інші речі (фото додається). 

 

 

Edited by Vlad
Сьогодні загрузив в багажник Каджара лодку Bark280, ящик з інструментом, електрокосу, розкладушку і інші речі. Ще можна було докласти різний дріб?язок. Фото додається. Так що багажник, досить таки місткий. Дивився також багажник Кашкая.
Link to comment
Share on other sites

IMG_20210320_145134.jpg

Link to comment
Share on other sites

IMG_20210320_123954.jpg

Link to comment
Share on other sites

IMG_20210320_103204.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 хвилину тому, Vlad сказав:

IMG_20210320_123954.jpg

А це багажник Кашкая.Трохи глибший ніж у Каджара.

Link to comment
Share on other sites

5 хвилин тому, Vlad сказав:

IMG_20210320_145134.jpg

Багажник Каджара

Link to comment
Share on other sites

4 години тому, Vlad сказав:

 

 

Edited by Vlad
Link to comment
Share on other sites

7 хвилин тому, Vlad сказав:

IMG_20210320_123954.jpg

Кашкай

Link to comment
Share on other sites

Та нормальный багажник. Если кому мало, то конечно можно смотреть другие варианты. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Возможно я ошибся, но когда открыл, удивился, манагер сказал, что если под шторку объем 280 литров.
Если не прав, извините.
Сайт говорит что Об'єм багажного відділення з урахуванням повнорозмірного запасного колеса — 472 літрів.
Так это 472 если вытащить колесо? или когда колесо лежит внутри?
(У меня на дастер, 480 с копейками, вполне нормально. Меган 2 был 520, но там свои колотушки были в виде узкого проема)

 

Edited by Alex_1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Фінальна частина пробігу Львів - Київ - Одеса - Ізмаїл -Одеса - Умань - Вінниця -Хмельницький - Тернопіль - Червоноград. Загалом проїхав 2500 км. Розхід палива по компу 4,8л/100км., по заправках і залишку дизелю получилося 5л/100 км. На  0,2 літри більше. Взагалі непоганий результат. 50% траси їхав на круїзі. Швидкість на трасі в основному тримав 100 -120.  В Арцизському, тепер Болградському районі по місцевих дорогах ( хоча дорогою назвати язик не повертається) їхати можливо із швидкістю 10 - 30 км/ год. Місцеве населення в основному їздить польовими дорогами.  Відстань в 30 км подолав за 1 год.15 хв.
Ями неймовірні. Шкода було авто товкти. 
З Одеси до Рені дорога супер. Проїжджав через кордон з Молдовою. Прикордонники працюють злагоджено і швидко. Затримок не було, черг також.
Назад  з Одеси повертався через Умань, Вінницю, Тернопіль. Ділянка дороги між  Літин - Летичів ніяка. Можливо ями після зими і залатають але якісного капітального ремонту в цьому році, думаю не зроблять. Тому, їхати на південь цією дорогою не рекомендую. Швидкість на даній ділянці не перевищить 40 - 50 км. Решта дороги по цьому напрямку відремонтували капітально. Але траса перегружена великоваговим транспортом.Взагалі краще їхати через Київ або в Вінниці звернути на Житомир - Рівне - Львів. Після поїздки на південь України на спідометрі 6100 км. Можна твердо заявити, що Каджар обкатку пройшов). Поки все.
Пізніше загружу декілька фото та відео.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

05.04.2021 в 08:34, Vlad сказав:

Фінальна частина пробігу Львів - Київ - Одеса - Ізмаїл -Одеса - Умань - Вінниця -Хмельницький - Тернопіль - Червоноград. Загалом проїхав 2500 км. Розхід палива по компу 4,8л/100км., по заправках і залишку дизелю получилося 5л/100 км. На  0,2 літри більше. Взагалі непоганий результат. 50% траси їхав на круїзі. Швидкість на трасі в основному тримав 100 -120.  В Арцизському, тепер Болградському районі по місцевих дорогах ( хоча дорогою назвати язик не повертається) їхати можливо із швидкістю 10 - 30 км/ год. Місцеве населення в основному їздить польовими дорогами.  Відстань в 30 км подолав за 1 год.15 хв.
Ями неймовірні. Шкода було авто товкти. 
З Одеси до Рені дорога супер. Проїжджав через кордон з Молдовою. Прикордонники працюють злагоджено і швидко. Затримок не було, черг також.
Назад  з Одеси повертався через Умань, Вінницю, Тернопіль. Ділянка дороги між  Літин - Летичів ніяка. Можливо ями після зими і залатають але якісного капітального ремонту в цьому році, думаю не зроблять. Тому, їхати на південь цією дорогою не рекомендую. Швидкість на даній ділянці не перевищить 40 - 50 км. Решта дороги по цьому напрямку відремонтували капітально. Але траса перегружена великоваговим транспортом.Взагалі краще їхати через Київ або в Вінниці звернути на Житомир - Рівне - Львів. Після поїздки на південь України на спідометрі 6100 км. Можна твердо заявити, що Каджар обкатку пройшов). Поки все.
Пізніше загружу декілька фото та відео.

P.s. Відео загружено у Фейсбуці на сторінці групи Рено Каджар/ Renault Kadjar ( Україна). Запрошую у групу всіх бажаючих.

 

Link to comment
Share on other sites

Цікаво, які враження зараз.

Link to comment
Share on other sites

Станом на 14 лютого авто в робочому стані. Поломок за рік не було. Проїхав 27 тис.км. Весною буду проходити ТО-2. 

Link to comment
Share on other sites

Замовляв авто на початку січня. Сам вибрав на аукціоні у Франції. Приганяв через Вінницю. Біля місяця авто простояло вже  на нашому кордоні. Ввели новий закон та чекали підтверджуючі документи з Франції. Пригнали у Вінницю 23 лютого встигли розмитнити та сертифікувати. Забрав вже 24 лютого. А 24 лютого самі знаєте, що в Україні. На сьогодні вже запрацював сервіс. З неділі буду оформляти та отримувати номера. Перше враження про Каджар. Порівнюю з Мициком ХЛ 2008року. Авто менше по розмірам салону та габаритам. Не звичні передні габарити, сильно випирають форми передніх крил. На Мицику були скошені до низу, а тут випирають. Поки потрібно привикати до габаритів для поворотів. Сильно видно також форми задніх крил в дзеркалах. Мягке авто, але динаміка прискорення менша, все таки мотори 170 та 110 конячок і літраж 2.4л та 1.5л. Електроніки напічкано багато. Головний для мене мінус не має в базі електричного підігріву передніх сидінь. Могли і підігрів керма зробити в базі. Підігрів вітрового скла також не завадило б. Комплектація Графіт. Думаю те саме, що і Зоне для України, добавлено лише задню камеру, кожаний салон та обівка сидінь подібна як у Інтенса, регулятор трансмісії, шайба біля ричага АКПП, середні вставки в бамперах та корпуса дзеркала інших кольорів, не як кузов. Робота роботизованої КПП спочатку сподобалась, а тепер не зовсім подобається. Це стосується зчеплення. Перемикається без запитань, без ривків та роздумів. Сподобалась робота при різкому прискореню, перемикається на понижену та швидко набирає оберти. Але при трогані якось довго рушає, потрібно більше давати газу, звичка рушати на холостих. Можливо ще потрібно звикати. Вся електроніка працює. Подобається електронний ручник, вже випробував на підйомі. Дуже подобається робота електричного обігрівача салону, функція чисте скло, вітрове скло обігрівається дуже швидко, при цьому сніг та лід тають також швидко, думаю, що під час снігопаду також ця функція буде не зайвою. Як гріє салон не знаю, морозів вже не має. Читає дорожні знаки по обмеженню швидкості з виводом на панель. Працює інформація по зміні полоси руху, з звуковим сигналом та інформацією на панелі. Коли гарно видно розмітку. Працює автоматичне перемикання свіла дальній-ближній, при повороті вмикається протитуманка в сторону повороту. Був ще вибір комплектації Інтенс. Не вибрав через гуму R20, не було запаски, лише рем комплект, також не хотів ЛЕД фари, потім дорога заміна всієї фари, пізніш заміню на ЛЕД лампочки. Зате тепер також не має підігріву скла, сидінь, панорамної стелі та бокових мертвих зон в дзеркалах. Це не критичні допи. Поки все. Вже замінив оливу в двигуні та в роботі. Міняв у офіціалів. Дорого та ще й обдурили десь на гривен 500. Але потрібно було замінити. Бачите ситуацію в країні. Авто потрібне для дружини. Вдома виявив не працює прикурювач на центральній консолі. Згорів запобіжник. Замінив, запобіжники теж не стандартні. Як міні але не такі. Блок де він стоїть знаходиться зліва в торці торпеди. Є розпичатка всіх тих запобіжників. Може комусь знадобиться. Далі буде.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...