Jump to content
Коля

Стук в ходовій.Рено Сценік 2

Recommended Posts

Добрий день.Появився стук у ходовій Рено сценік 2. 2006 року 1.5 дизель.Після початку руху немає ніяких стуків,але після того як проїхав 5-7км.появляється стук(зупинився - рушаєш і тут пару ударів десь з під машини)і на ходу вже далі він також продовжується і одночасно з тим при повороті руля в любу сторону з'являється скрип наче опорний підшипник умер(але вони замінені два)Правда маю здогадку що цьому скрипу допомагає стойка стабілізатора яка закатана і сам палець дуже туго крутиться.Якщо хтось має якісь здогадки по даній темі буду дуже вдячний за інформацію.

Link to comment
Share on other sites

Щоб виключити стабілізатор зі стійками і втулками, відєднай його повністю /з обох сторін зніми стійки/ сам стаб опусти на ричаги і прокатайся. Якщо тихо, значить стаб. Якщо ні, то далі дивитись. 

Один единий стук на ходовці Меган 2/Сценік 2  не можна діагностувати без зняття підрамника, це коли стукає сайлентблок підрамника. Все інше можна без розбору єлементів ходової. Про стаб написав.  

Link to comment
Share on other sites

5 минут назад, dakkota сказал:

Щоб виключити стабілізатор зі стійками і втулками, відєднай його повністю /з обох сторін зніми стійки/ сам стаб опусти на ричаги і прокатайся. Якщо тихо, значить стаб. Якщо ні, то далі дивитись. 

Один единий стук на ходовці Меган 2/Сценік 2  не можна діагностувати без зняття підрамника, це коли стукає сайлентблок підрамника. Все інше можна без розбору єлементів ходової. Про стаб написав.  

Дякую.Завтра буду пробувати.Хоча втулки заміняв недавно,але знашими дорогами?можуть і за тисячу кілометрів вилетіти.

Link to comment
Share on other sites

ТО хоча б стійки перевіриш. На втулках стаб буде триматися і не стукатиме по ричагам під час руху. 

Link to comment
Share on other sites

1 минуту назад, dakkota сказал:

ТО хоча б стійки перевіриш. На втулках стаб буде триматися і не стукатиме по ричагам під час руху. 

Стійки перевірив позавчора коли міняв опору разом з підшипником все ок.Але маю підозру що кров мені п'є, або напіввісь(шрус)або сайлентблок заднього підрамника.Написав з надією що хтось з таким стикався.

Link to comment
Share on other sites

От про сайлентблок заднього підрамника я тобі і написав. Но його діагностувати можна тільки опустивши підрамник. Інакше люфт цього сайлента не побачиш. 

Link to comment
Share on other sites

1 минуту назад, dakkota сказал:

От про сайлентблок заднього підрамника я тобі і написав. Но його діагностувати можна тільки опустивши підрамник. Інакше люфт цього сайлента не побачиш. 

Буду значить закатувати рукава і пробувати.

Link to comment
Share on other sites

Перевір спочатку все що доступне, Сайленти, шарові, наконечники і тд. А вже якщо нічого не знайдеш, то опускаєш підрамник і два задні сайленти в тебе будуть перед очима. Міняти їх не важко. На підвішеному підрамнику виприсовуєш старі і запресовуєш нові сайленти. Знімати його повністю не треба. По крайній мірі на Мегані 2 так міняв. На Сценіку ходова та сама. 

Link to comment
Share on other sites

11 минут назад, dakkota сказал:

Перевір спочатку все що доступне, Сайленти, шарові, наконечники і тд. А вже якщо нічого не знайдеш, то опускаєш підрамник і два задні сайленти в тебе будуть перед очима. Міняти їх не важко. На підвішеному підрамнику виприсовуєш старі і запресовуєш нові сайленти. Знімати його повністю не треба. По крайній мірі на Мегані 2 так міняв. На Сценіку ходова та сама. 

Дякую за інформацію.Буду займатись.Якщо щось знайду обов'язково напишу.

Link to comment
Share on other sites

Ок. 

Link to comment
Share on other sites

Вчора пізно ввечері пропустив підрамник і побачив що один з задніх сайлентблоків продавлений.Тепер на 90% впевнений що стукає саме він.

Link to comment
Share on other sites

З тебе пиво. :classic_biggrin:

В мене втулка цього сайлента, внутрішня, бовталась в усі боки. Поміняв і стало тихо. 

Link to comment
Share on other sites

7 часов назад, Коля сказал:

... і побачив що один з задніх сайлентблоків продавлений.Тепер на 90% впевнений що стукає саме він.

А він має люфт? Продавлений це ще не значить, що він стукає. По крайній мірі провів ревізію цего вузла. І якщо причина не у ньому, вже можна відкинути. 

Link to comment
Share on other sites

1 час назад, dakkota сказал:

А він має люфт? Продавлений це ще не значить, що він стукає. По крайній мірі провів ревізію цего вузла. І якщо причина не у ньому, вже можна відкинути. 

Не встиг толком подивитися.Приїхала дачія логан-мусив замінити задні колодки і задній підшипник.Так що толком свою не було часу подивитись.До речі з підшипником(а точніше з його розмірами) також кумедна штука,але про це не тут треба писати.Думаю завтра якщо раніше з роботи вирвусь буду до толку розбиратись.Ну якщо не вийде то уже в суботу.

Link to comment
Share on other sites

1 час назад, dakkota сказал:

З тебе пиво. :classic_biggrin:

В мене втулка цього сайлента, внутрішня, бовталась в усі боки. Поміняв і стало тихо. 

На рахунок пива то нема питань.??

Link to comment
Share on other sites

IMG_20210319_120136.jpg

Link to comment
Share on other sites

Только что, Коля сказал:

IMG_20210319_120136.jpg

Отакі пироги.Титанічними зусиллями тільки що випресував.Зараз буду пробувати заперечувати нового.

Link to comment
Share on other sites

Я по ходу діла робив приспособу для випресовки-запресовки. Довга шпилька, чи то болт, вже і не пам'ятаю і різних диаметрів трубки, наставки і тд. Самому дуже не зручно, важковато. Двох набагато краще працювати. 

Link to comment
Share on other sites

IMG_20210319_135738.jpg

Link to comment
Share on other sites

У мене вийшла отака штука зараз буду пробувати запресувати .

Link to comment
Share on other sites

Так, щось таке подібне. 

Link to comment
Share on other sites

В 19.03.2021 в 14:20, dakkota сказал:

Так, щось таке подібне. 

Стук пішов після заміни сайлентблоків.Лишився скрип,але сьогодні замінив стойку стабілізатора і все стало на свої місця.Їхав на роботу тишина.

Link to comment
Share on other sites

На майбутнє. Скрип у мому випадку, дуже сильний/стара підвода меньше скрипить/, давали нові, тільки замінені втулки стабілізатора. Не стойки, а втулки. В такому випадку є три рішення. 

1. Від'єднати стабілізатор, знявши обидві стойк стаба. Рік так їздив.

2. Під встановленні нові втулки стаба підложити металеві пластини. Десь по 2-3мм товщиною. Тоді втулки краще обіжмуться прижимами і скрип пройде.

2. Заміна втулок на нові. 

Link to comment
Share on other sites

1 час назад, dakkota сказал:

На майбутнє. Скрип у мому випадку, дуже сильний/стара підвода меньше скрипить/, давали нові, тільки замінені втулки стабілізатора. Не стойки, а втулки. В такому випадку є три рішення. 

1. Від'єднати стабілізатор, знявши обидві стойк стаба. Рік так їздив.

2. Під встановленні нові втулки стаба підложити металеві пластини. Десь по 2-3мм товщиною. Тоді втулки краще обіжмуться прижимами і скрип пройде.

2. Заміна втулок на нові. 

Втулки замінив десь пів року тому.Щоб перевірити їх знімав два колеса,строки стаба і пробував його крутити вверх-вниз.Прокручуються з дуже великим зусиллям і ніякого звуку взагалі нема.А от стойки не купував ,зварили з двох і закатали на токарному станку і пережали.Спочатку було все добре ,а потім почала скакати пружина ,наче опорному підшипнику прийшла пора,замінив його нічого не змінилось.Сьогодні о шостій ранку прийшла мисля попробувати стойку стаба покрутити.Зняв неї,а вона стоїть клином(на яблуку одному)надів на неї трубку туго,але пішла.Поставив стару напів живу і все пропало(всі скрипи).Їхав сьогодні на роботу все ок.

Link to comment
Share on other sites

Мене в один момент дістали ці стойки з втулками, не було можливості ними займатись. Зняв стійки стаба зовсім, стаб висів у повітрі, я так їздив біля року. І 120 і 130км/на годину і нічого. Головне без голови не їздити. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...