Jump to content
Андрій Бо

Пропуски запалення в 1 циліндрі

Recommended Posts

Доброго дня. Якщо хтось стикався підкажіть.

К4М, сценік 2 , 2005р.

Пропуски запалення в 1 циліндрі на холостих. Як тільки починаєш їхати помилка зникає і все ок, тільки стаєш, знов вискакує чек.

Котушку замінив, свічку замінив, толку ніякого, як було так і залишилось.

Що може бути?

Дякую 

Link to comment
Share on other sites

36 хвилин тому, Андрій Бо сказав:

Доброго дня. Якщо хтось стикався підкажіть.

К4М, сценік 2 , 2005р.

Пропуски запалення в 1 циліндрі на холостих. Як тільки починаєш їхати помилка зникає і все ок, тільки стаєш, знов вискакує чек.

Котушку замінив, свічку замінив, толку ніякого, як було так і залишилось.

Що може бути?

Дякую 

добрий день

залишилося замінити форсунку

Link to comment
Share on other sites

6 хвилин тому, Nazariy сказав:

добрий день

залишилося замінити форсунку

Записався на промивку, поки чекаю черги. 

Вичитав, що може ще бути підсос повітря.

 

Link to comment
Share on other sites

ну вот при установке коллектора  обратно новые резинки то и поставят..

Link to comment
Share on other sites

там еще датчик давления воздуха слева на коллекторе, просто вставлен, может болтаться или быть поломанным или выйти из строя. Или порвалась его уплотнительное колечко..

И потом, ошибка.. Пропуски зажигания.. Как определил? Клипом? Номер какой?

Или в режиме самодиагностики, словами на французском? Это разные ошибки..

Edited by Dembel
Link to comment
Share on other sites

6 хвилин тому, Dembel сказав:

там еще датчик давления воздуха слева на коллекторе, просто вставлен, может болтаться или быть поломанным или выйти из строя. Или порвалась его уплотнительное колечко..

До діагностиці тиск в колекторі в нормі. 

Завтра ще заїду на димогенеоатор. Стало зовсім погано, тепер пропуски і на ходу. 

Тяги нема, розхід зріс з 9 до 11, вібрація йде. Через адсорбер підсосу нема, через сапун теж. Можливо підсос через форсунку чи вікно колектора

Link to comment
Share on other sites

Если и на ходу и трясет - почти наверняка надо менять форсунку..Нечего там мыть, ставь новую..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 година тому, Dembel сказав:

Если и на ходу и трясет - почти наверняка надо менять форсунку..Нечего там мыть, ставь новую..

Якщо розігнався, то норм. 

А як на низах, то вібрація ніби в велику гору, чи важкий прецеп ззаду, там де раніш можна було четвертою їхать чи третьою, зараз треба втикати другу, бо тяги нема.

Короче один циліндр працює через раз

Link to comment
Share on other sites

21 годину тому, Андрій Бо сказав:

Якщо розігнався, то норм. 

А як на низах, то вібрація ніби в велику гору, чи важкий прецеп ззаду, там де раніш можна було четвертою їхать чи третьою, зараз треба втикати другу, бо тяги нема.

Короче один циліндр працює через раз

було таке - даєш газу - їде, на холостих мотор трясе як ненормальний.

вже 2 голоси за форсунку )

Link to comment
Share on other sites

1 година тому, Nazariy сказав:

було таке - даєш газу - їде, на холостих мотор трясе як ненормальний.

вже 2 голоси за форсунку )

Може забита, був сьогодні на димогенераторі, ніде ні каплі не підсмоктує. Хоча вже почало троїти і на ходу, хоч давай газу, хоч ні. 

Link to comment
Share on other sites

46 хвилин тому, Андрій Бо сказав:

Може забита, був сьогодні на димогенераторі, ніде ні каплі не підсмоктує. Хоча вже почало троїти і на ходу, хоч давай газу, хоч ні. 

в мене таке сталося після промивки форсунок. не знаю, чи це пов'язано, але через 2-3 місяці почалося. замінив на б/у і поїхало.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...