Jump to content
Олександр 2202

Допоможіть може хто знає

Recommended Posts

Дачія доган мсв 1.6 16v 2010 рік. Не виключається вентилятор радіатора після їзди на виключеному зажиганні. Садить акумулятор або приходиться заводити він успокоюється і тоді голушу. Може хтось знає у чому проблема?

Link to comment
Share on other sites

4 години тому, Олександр 2202 сказав:

Дачія доган мсв 1.6 16v 2010 рік. Не виключається вентилятор радіатора після їзди на виключеному зажиганні. Садить акумулятор або приходиться заводити він успокоюється і тоді голушу. Може хтось знає у чому проблема?

їзда на виключеному зажиганні - це як? згори вниз котитися з заглушеним мотором? а перед цим газуєте під гору?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 годин тому, Nazariy сказав:

їзда на виключеному зажиганні - це як? згори вниз котитися з заглушеним мотором? а перед цим газуєте під гору?

Ну...знаки препинания ))))
Приехал, заглушил, а вентилятор крутит.

Вообще, если двигатель нормально разогретый, то, после того как заглушили двигатель, вполне нормальное состояние когда вентилятор радиатора продолжает крутить. Вот совсем НЕ нормально что он не выключается, после того как остудил.

Если заводите потом снова - охлаждайка прокачивается по системе, выравнивается немного температура и вентилятор выключается.

ИМХО - смотреть на датчик температуры, в первую очередь, и потом на цепи включения\выключения вентилятора, почему он не выключается после охлаждения при заглушеном двигателе.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 години тому, DarLocK сказав:

Ну...знаки препинания ))))
Приехал, заглушил, а вентилятор крутит.

Вообще, если двигатель нормально разогретый, то, после того как заглушили двигатель, вполне нормальное состояние когда вентилятор радиатора продолжает крутить. Вот совсем НЕ нормально что он не выключается, после того как остудил.

Если заводите потом снова - охлаждайка прокачивается по системе, выравнивается немного температура и вентилятор выключается.

ИМХО - смотреть на датчик температуры, в первую очередь, и потом на цепи включения\выключения вентилятора, почему он не выключается после охлаждения при заглушеном двигателе.

тоді я би сказав навіть не датчик, а термостат треба перевірити! бо від знайомого "дачника" чув, що термостати часто замінював, бо машина перегрівалася. якось вони неадекватно працювали і часто виходили.

І тоді виходить все логічно - двигун перегрівається, термостат не відкривається і не подає антифриз на радіатор, вентилятор робить, що може, але фактично не може нічого.. Перевірити термостат - на нагрітій машині попробувати трубу подачі антифризу на радіатор - гаряча - термостат норм, тепла - під заміну.

Link to comment
Share on other sites

Я в свое время на ВАЗ 2106 менял электровентилятор на механически-приводной от ВАЗ 2101. Бо убил 2 новых акум, которые тогда были жутко дефицитные.. А Меган тоже убил уже 2 акума, я писал в бортжурнале, в июле в жару, правда после 8-10 лет работы..

Link to comment
Share on other sites

начет термостата - фигня. Термостат то может и открылся, вернее - точно открылся, только жидкость то не двигается. Помпа на неработающем двигателе тоже не работает, патамушта привод помпы механический, а не электрический..

Edited by Dembel
Link to comment
Share on other sites

4 години тому, Dembel сказав:

начет термостата - фигня. Термостат то может и открылся, вернее - точно открылся, только жидкость то не двигается. Помпа на неработающем двигателе тоже не работает, патамушта привод помпы механический, а не электрический..

припустимо термостат нормальний, але тоді щоб двигун перегрівся настільки, щоб вентилятор пряцював довгий час після вимкнення запалення - це ж що потрібно зробити?? гнати з шаленою швидкістю і великими обертами в жару, а потім різко зупинитися і заглушити машину?

було би добре, щоб автор теми відписався..)

Link to comment
Share on other sites

6 хвилин тому, Nazariy сказав:

припустимо термостат нормальний, але тоді щоб двигун перегрівся настільки, щоб вентилятор пряцював довгий час після вимкнення запалення - це ж що потрібно зробити?? гнати з шаленою швидкістю і великими обертами в жару, а потім різко зупинитися і заглушити машину?

було би добре, щоб автор теми відписався..)

Навіть в такому випадку воно крутить десь з 10-20 хвилин.
Принаймні у мене більш ніж 20 ніколи не було, навіть після навалювання 200-230 км на годину .. зупиняєшся на заправці, поки там заправка\туалет\кава... виходиш а воно вже "мовчить"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...