Олександр 2202 0 Share Posted July 14, 2024 Дачія доган мсв 1.6 16v 2010 рік. Не виключається вентилятор радіатора після їзди на виключеному зажиганні. Садить акумулятор або приходиться заводити він успокоюється і тоді голушу. Може хтось знає у чому проблема? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nazariy 30 Share Posted July 14, 2024 4 години тому, Олександр 2202 сказав: Дачія доган мсв 1.6 16v 2010 рік. Не виключається вентилятор радіатора після їзди на виключеному зажиганні. Садить акумулятор або приходиться заводити він успокоюється і тоді голушу. Може хтось знає у чому проблема? їзда на виключеному зажиганні - це як? згори вниз котитися з заглушеним мотором? а перед цим газуєте під гору? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarLocK 436 Share Posted July 15, 2024 17 годин тому, Nazariy сказав: їзда на виключеному зажиганні - це як? згори вниз котитися з заглушеним мотором? а перед цим газуєте під гору? Ну...знаки препинания )))) Приехал, заглушил, а вентилятор крутит. Вообще, если двигатель нормально разогретый, то, после того как заглушили двигатель, вполне нормальное состояние когда вентилятор радиатора продолжает крутить. Вот совсем НЕ нормально что он не выключается, после того как остудил. Если заводите потом снова - охлаждайка прокачивается по системе, выравнивается немного температура и вентилятор выключается. ИМХО - смотреть на датчик температуры, в первую очередь, и потом на цепи включения\выключения вентилятора, почему он не выключается после охлаждения при заглушеном двигателе. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nazariy 30 Share Posted July 15, 2024 2 години тому, DarLocK сказав: Ну...знаки препинания )))) Приехал, заглушил, а вентилятор крутит. Вообще, если двигатель нормально разогретый, то, после того как заглушили двигатель, вполне нормальное состояние когда вентилятор радиатора продолжает крутить. Вот совсем НЕ нормально что он не выключается, после того как остудил. Если заводите потом снова - охлаждайка прокачивается по системе, выравнивается немного температура и вентилятор выключается. ИМХО - смотреть на датчик температуры, в первую очередь, и потом на цепи включения\выключения вентилятора, почему он не выключается после охлаждения при заглушеном двигателе. тоді я би сказав навіть не датчик, а термостат треба перевірити! бо від знайомого "дачника" чув, що термостати часто замінював, бо машина перегрівалася. якось вони неадекватно працювали і часто виходили. І тоді виходить все логічно - двигун перегрівається, термостат не відкривається і не подає антифриз на радіатор, вентилятор робить, що може, але фактично не може нічого.. Перевірити термостат - на нагрітій машині попробувати трубу подачі антифризу на радіатор - гаряча - термостат норм, тепла - під заміну. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dembel 88 Share Posted July 16, 2024 Я в свое время на ВАЗ 2106 менял электровентилятор на механически-приводной от ВАЗ 2101. Бо убил 2 новых акум, которые тогда были жутко дефицитные.. А Меган тоже убил уже 2 акума, я писал в бортжурнале, в июле в жару, правда после 8-10 лет работы.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dembel 88 Share Posted July 16, 2024 (edited) начет термостата - фигня. Термостат то может и открылся, вернее - точно открылся, только жидкость то не двигается. Помпа на неработающем двигателе тоже не работает, патамушта привод помпы механический, а не электрический.. Edited July 16, 2024 by Dembel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nazariy 30 Share Posted July 16, 2024 4 години тому, Dembel сказав: начет термостата - фигня. Термостат то может и открылся, вернее - точно открылся, только жидкость то не двигается. Помпа на неработающем двигателе тоже не работает, патамушта привод помпы механический, а не электрический.. припустимо термостат нормальний, але тоді щоб двигун перегрівся настільки, щоб вентилятор пряцював довгий час після вимкнення запалення - це ж що потрібно зробити?? гнати з шаленою швидкістю і великими обертами в жару, а потім різко зупинитися і заглушити машину? було би добре, щоб автор теми відписався..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarLocK 436 Share Posted July 16, 2024 6 хвилин тому, Nazariy сказав: припустимо термостат нормальний, але тоді щоб двигун перегрівся настільки, щоб вентилятор пряцював довгий час після вимкнення запалення - це ж що потрібно зробити?? гнати з шаленою швидкістю і великими обертами в жару, а потім різко зупинитися і заглушити машину? було би добре, щоб автор теми відписався..) Навіть в такому випадку воно крутить десь з 10-20 хвилин. Принаймні у мене більш ніж 20 ніколи не було, навіть після навалювання 200-230 км на годину .. зупиняєшся на заправці, поки там заправка\туалет\кава... виходиш а воно вже "мовчить" Link to comment Share on other sites More sharing options...