Jump to content

ЮрійК

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. А есть фото как прикручен? Какой и где фонарь покупал? Двк релюшки и провода у меня уже есть)
  2. Заміна термостату. Одна з болячок,що виявляється з часом. Помітив, що потихеньку зменшується охолоджуюча рідина в бачку. Почав шукати і знайшов по стику термостата. Погугливши, зрозумів, що можливо не в прокладці діло. І не прогадав. Відламався кусок пластикового пазу прокладки. Замінив на новий Mahle, що йде в оригіналі з конвеєру. Дякую моєму товаришу 4bibiki за підбір запчастини і нормальну ціну. Заміна: - злити охолоджуючу рідину з нижнього патрубка радіатора - зняти аккум та його металевий захист - зняти впускний патрубок - зняти термостат (3 болти)
  3. З істроії авто. Якось на ходу раптово заглох автомобіль. Електрика вся потухла повністю. Ніякої реакції на ключ. Відбуксирували додому. Трохи з часом знайшов проблему. З півроку тому на СТО була заміна стартеру. Майстер зажав силову клему так, що притиснув її до двигуна. Ізоляція зтерлась і ось тобі КЗ. Будьте обережні з таким.
  4. Заміна прокладки вакуумного насоса. Побачив що тече масло з під насоса. По каталогах знайшов відповідну прокладку та замінив. Для зручності, знімав аккум. Нічого складного нема.
  5. Автомобіль в сім`ї ще з 2006 року. Купувався з пробігом в 175тис км, пригнаний з Голандії. Один із тих авто, який не хочеться продавати. На ньому їздить мій батько, цілком задоволений. Підтримується в робочому стані. Кузов не гниє навіть і досі. Мотор шепче. Паливна Bosch. Пробіг зараз 274 тис км.
×
×
  • Create New...