Jump to content

masterok

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

masterok last won the day on January 11

masterok had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About masterok

  • Birthday 03/18/1978

Personal Information

  • Auto
    Renault
  • City/State
    інше

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. В мене на ГС4 ЕДЦ з подвійним мокрим зчепленням, масло підходть тільки оригінал DW5 Automatic Gearbox Oil 7711785243. По сервісу потрібно міняти на 100 т.км, я замінив на 70.
  2. Вчасно міняй масло в АКПП, слідкуй за АКБ і все буде добре.
  3. День №1 Коростень - Турда (Румунія) День №2 Турда - Lin, Pogradec (Албанія) День №3 Lin, Pogradec - Vlorë - Himarë (Албанія) День №4 - №6 Himarë День №7 Himarë - Ksamil - Himarë День №8 Himarë - Владичин Хан (Сербія) День №9 Владичин Хан - Куртя-де-Арджеш (Румунія) День №10 Куртя-де-Арджеш - Transfăgărășan - Чернівці День №11 Чернівці - Коростень
  4. 69904 км. Проблема зносу втулок вентилятора радіатора торкнулася мене. Замовив на Valeo FS2180, чекав на доставку з Польщі. Одночасно хотів перевірити з'єднання трубок кондиціонера, хладогент через золотника змінив ще рік тому, прикупив малий комплект кілець 7701208363 (а треба було 924750001R) і оригінальне масло в коробку, почали плавати оберти при навантаженні(не став чекати 100 т.км). Насамперед відкачали хладогент, за 15 місяців випарувалося 80 грам, закачали газ аргон. Зняли бампер, жабо та перевірили мильним розчином з'єднання трубок — були пухирці над розширювальним бачком та у
  5. 62 900 км. Оновленя R-Link 2. В італійському форумі з'явився запис про перехід з версії 9.0.34.616 до 9.0.35.506. Відформатував карту пам'яті, створив папку R-Link. Скачав файл зіп, розархував його в цю папку. Заводимо авто, виймаємо всі карти, флешки і шнури з гнізд, включаємо R-Link, вставляємо підготовлену карту, погоджуємося з усім і чекаємо, можна рухатись, але ні в якому разі не глушимо авто до завершення завантаження. Що змінилося - поки спостерігаємо.
  6. 62 226 км. Міжсезонна зміна зимових шин на літні, 2 задні йдуть в утиль (на фото з колодками видно знос по краях). Клеєні балансувальні грузики як завжди зафарбовував чорною фарбою. При знятих колесах замінив передні гальмівні колодки 41 06 068 08R, куплені за порадою майстра під час заміни масла. Так само зробив перевірку сходження і геометрії.
  7. Ще в 20 році з настанням тепла почав спостерігати, що з водійського дефлектора нема холодного повітря, лише зі сторони пасажира. Проблемою міг бути R-Link, тому спостерігав за подібними проблемами на німецькому форумі. Проблемою виявився пустий контур системи кондиціонуваня, а так як системі потрібен "модний" і дорогий хладогент марки R-1234yf почались пошуки вирішеня проблеми. В Бучі знайшов СТО, яке займаєтья заправкою автомобільних кондиціонерів фреоном R-134a замість HFO-1234yf. Доїхати до Києва при температурі повітря на вулиці 30 градусів на авто без кліми - випробування ще те. При перев
  8. 60 990 км. Заміна щіток склоочисника лобового скла. Поставив BOSH A 865S.
  9. Я в попередньому Гранді докупляв докатку і хімічив механізм із Греатвала.
  10. 60 758 км. Чергова заміна масла в двигуні і фільтрів. Вирішив перейти на масло Ravenol. 26.02.2021
×
×
  • Create New...